Universitetsgaten 11, Oslo, Norge
Det 5-stjärniga Savoy 1918 Hotell Oslo, som ligger ungefär 20 minuters gångavstånd från Interkulturelt museum, erbjuder sina gäster bubbelpool och bastu. I omgivningarna finns Oslo Reptilpark och tunnelbanan Nationaltheatret hållplats, i närheten av det här hotellet.
Nationalgalleriet ligger 150 meter från hotellet, och natursevärdheter som Botaniska trädgården ligger cirka 2 km bort. Här bor du en kort bit från Oslo rådhus. Savoy 1918 Hotell i Oslo ligger nära Slottsdammen, som är belägen ungefär 10 minuters promenad bort. De närliggande familjeattraktionerna inkluderar Vigelandsanlegget 2,1 km från det här boendet. Hotellet erbjuder tillgång till tågstationen Oslo centralstation, belägen ungefär 15 minuters promenad bort.
I vissa av de en-suite badrummen finns en separat toalett och en dusch samt bekvämligheter som hårtorkar och badmössor. Några av rummen har också utsikt över trädgården.
De närliggande restaurangerna inkluderar Katla as, som ligger invid Savoy 1918 Hotell.
Kolla in de noggrant utvalda restaurangerna och sevärdheterna i närheten av hotellet
Dölj ställen i närheten
Ta reda på vad andra gäster säger om Savoy 1918, A Member Of Small Luxury Hotels Of The World!
För din bekvämlighet har vi samlat recensionerna från flera källor.
Olof
2024-04-29
vi hade en trevlig vistelse och läget var fint. rummet var väldigt rymligt och modernt och hade bekväm säng och badrum.
Sven
2024-03-28
Läget var perfekt, ca 10-15 minuters promenad från Riddarholmskyrkan. Rummet vi fick var trevligt inrett och välutrustat och hade bekväm säng och badrum.
Oscar
2024-02-04
Servicen på detta husdjursvänliga hotell var utmärkt. Det fanns en serviceinriktad och hjälpsam personal och underbar restaurang.
Bo
2023-08-14
Personalen gav en underbar service. Rummet hade bekväm säng samt badrum och var modernt och kompakt. Frukostmaten var fantastisk.
Lars
2023-08-01
Hotellet har trevligt inredda rum med bekväm säng samt badrum. Fantastiskt läge, i närheten av Paléet...
Gustav
2023-07-31
En kort bit från tunnelbanestationen, läget var fantastiskt. Hotellpersonalen var välkomnande och artig, frukosten var god. Rummet var modernt och kompakt och hade en extra bekväm säng. Det fanns badkar och golvvärme i badrummet.